Merhaba güzel anneler. 35 haftalık hamileyim normalde mart sonu doğumum olması gerekiyor fakat 3 hafta önde bebek gelişimi dedi doktorum. Önce dönmediği ve gelişimi önde oldugu için sezeryana hazırlıklı ol dedi. Şuan dönmüş ama yine normal olamaz dedi. Devlettede özeldede aynı şekilde sezeryana hazır ol dedi. Bi aklım sancı gelene kadar gitme diyor bi aklımda doktoru dinle diyor. Daha önce çevresinde duyan varmı bebeğin gelişimi önde olunca bi problem olurmu