Benim gibi olan var mı acaba ?? Hanımlar 38+2 yim yaklaşık 4-5 gündür başım ağrıyor kazan gibi kafam sebebini bulamıyorum tansiyonum aman aman yüksek değil büyük 12-13 , küçük 7-8 civarı nabzım biraz yüksek yalnız 100lerde seyrediyor
çok düzenli yemek yemiyorum genelde öğlen uyanıp yiyorum ve çok aç oluyorum sabahları ve günde 2öğün yiyorum en başından beri yorumları bekliyorum aynı haftada olanlar özellikle