Kizlar merhaba bir arkadasim icin soruyorum. 8. Haftada bebegin hiç gelişmediğini öğrenmiş. Doktoru da ilaçla düşürürüz demiş. Sen hiç doğum yapmamışsın kürtajla rahmine zarar gelebilir vs… demiş. O da ilaçla düşük yapmaktan korkuyor. Bu konuda deneyimi olan var mi? Ilaç kullanarak düşük yapan?