Aysun1983 Minnakhamis 2. Bu sezeryan olucak 29 Mayıs görünüyor ama 10 gün önce olabilir bakalım kısmet
Minnakhamis Aysun1983 benimkilerde ikiz olduğu için erken bekliyoruz ve de büyük ihtimalle sezaryen olur ☺️🌸
Minnakhamis Mk3804 yok canım önemli değil 52 ile hamile kaldım şimdi 65 kiloyum 12-13 kilo aldım tabi ödemimde var 🥴
Mk3804 Minnakhamis bende 55 le kaldım 65im simdi 27 haftalık olduk ne kadar normal bilmiyorum doktorum kilom hakkindada bisey demedi
Minnakhamis Mk3804 diyetisyenime sorsan gayet iyiyim ikiz gebeliğe göre ama doktorum dikkat et dedi 🙄 hangisine inanacağım şaşırdım 😄Allah’tan sadece göbekten alıyorum 😬 gittiğinde sor mutlaka ☺️🌸
Aysun1983 Minnakhamis arkadaşımın ikizleri 40 gün önce doğdu sağlıklı bir şekilde 🥰sağlıkla al kucağına inşallah 🥰
Sheems Anne54 eşimde söylüyor okşamadı bana, okşadi inadçiliğindan tersliyinden sana 😁😁baya inadçi çikmiş
Aycasa Kızlar ben de 29. Haftamdayim göbeğim çok hızlı büyüdü sanki son ayimdayim. Sizde durumlar ne ?