Benim ilk hamileliği ve 1.5 aydan itibaren mide bulantım başladı.ama çok şükür çıkarmadım. Şu an 2.5 aylık oldum hala midem bulanıyor. Sadece sigara, benzin gibi kokulara çok hassasım. Yemek parfüm vs çok etkilemiyor. mide bulantım umarım biter. Sürekli uyumak istiyorum hissetmeyeyim bulantıyı diye.