Ben doktorumdan o kadar memnunum ki. Benim soru sormama fırsat vermeden herşeyi anlatıyor. Hatta aklıma bile gelmeyecek tıbbi olan şeyleri bile anlayacağım dilde gösteriyo anlatıyo. Cep numarası da var zaten istediğin zaman mesaj at ya da ara diyo. Aklıma takılan şeyleri mesajla konuşuyoruz. Gayet memnunum. Bence doktorunla çekinmeden konuşmak herşeyi sorabilmek çok önemli. Ve tabi sorduğun soruya da tatmin edici cevaplar vermesi gerek.