Didemcet Damlaranadagtekin benimde haftaya randevum var. 11+4 olucaz o gün. Ama doktorum ikili tarama demedi birdahaki kontrol tarihimi söyledi. Gidince haftaya yapar mı ki ikili tarama yoksa gün mü verir acaba
Damlaranadagtekin Ben Şubat 18 inde gittim bana 10 gün sonra gel dedi iki tarama için 1 hafta izne çıkmış ne yapicam bilmiyorum şimdi 12+4 um 13 haftalık olsa bişey olurmu acaba
Zehra159 Damlaranadagtekin ben yarın ikili teste gideceğim ve yarın 13 haftalık oluyorum doktorun verdiği tarihe göre gidiyorum
OzgeAlya Damlaranadagtekin ikili tarama testi 11-14 haftalar arası yapılıyor yani 13 haftalıkken gidebilirsiniz daha da iyi olur 🌸
Damlaranadagtekin beybikos cinsiyet için tahminde bulundu mu doktorunuz 2li taramaya gidip tahmin de bulunanlar varmis sizin oldumu?
beybikos Damlaranadagtekin tahmin de bulundu kıza benziyor dedi. Biz sormamistik kendisi söyledi. ☺️ 12+4 de başka bişey için gitmiştik unutmuş söylediğini yine kız dedi ama bakalim
ikiminikannesi Damlaranadagtekin 11+3 tü galiba gittiğimde geçen hafta cuma gitmiştim birde arkadaşlar size birşey sormak istiyorum ikili tarama sonucum 10 gün sonra belli olacak dedi doktorum yani yarın gidicem acaba ultrasondan tekrar bakacakmı böyle olanlar varmı arkadaşlar