deletedmom23 haftasına göre normal benimde 34’te öyleydi son zamanlarda öyle abartı kilo da almazlar bide yanılma payı da var doktor normal doğum diyor kilosundan dolayı sezeryan olur hiç demedi korkma canım şimdiden bunları düşünme 38’de çok kiloluysa o zaman doktor sezeryan yapar belkide