orkide21 Kuru kuru kaşınıyorum arada sırada elimi yırtmışım haberim yok bu kalıntı normal mi kan değerlerim 2 ay önce normaldi ama anlamıyorum
34_21_23 orkide21 2 ay uzun bir zaman tekrar değerlerinize baktırsanız iyi olur. Parçalayacak derecede kalıyorsan bi tahlil ver El ve ayaklar mı kaşınıyor
Omerhatice orkide21 o zamanlar bendede vardi canim simdi 22 haftalığım 2 3 haftadır kaşıntı geçti bu seferde yanma basladi menopoza girmis gibi yanıyorum 😂 o haftada ben kan tahlili yaptirmistim bisey cikmamisti doktor gebelikte olabilir geçer demişti canm
mercimekkoftesi1 orkide21 canım ben bugün gidebildim doktora, susuzluktan olur dedi. Bene yağıyla vücudunu yağla dedi
mercimekkoftesi1 Kaşıntı bende de çok var ya, önümüzdeki günlerde kontrolüm var doktoruma sorcam bakalım neden oluyormuş
orkide21 mercimekkoftesi1 ayy sorunca bana da yazar mısın senşn kaşıyınca kabarıyor mu kuru kasıntı mı
34_21_23 orkide21 karaciğer enzimlerinize baktırırsanız iyi olur bence. Göbek çevresi göğüs vs kaşıntı normal oluyor gerilip kuruduğundan dolayı ama el ayak genelde alt ast değerlerinden oluyor
mercimekkoftesi1 orkide21 kuru kaşıntı ya hiç bi kızarıklık kabarıklık olmuyor. Cildim çok kurudu acaba ondan mı diye düşünüyodum bende. Tamam haftaiçinde yazarım ben sana 🌸