Mrvbdk yani olalbilir stres yapma benim de bugün sürekli aşağıya vurdu.Doktora sormuştum bu durumu bebek için boşluk içerisi yani her yönde durabilir sıkıntı yok demişti.Ama için ferahlasın istiyosan en kısa sürede kontrole git ben aksi bi durum oldugunu sanmıyorum yani inşallah yoktur canım 😘