Merhaba 8. Haftaya girecem ben mide bulantılarım çok şükür geçen haftalar kadar değil ama şuan midemi bulandıran şey şu ne Zaman birşeyler yesem ağzımdan boğazıma ekşimsi bir tat almaya başladım bu hafta bunu fark ettim aynı durumu yaşayan var mı bende mi sorun var anlamayamadım öZellikle de tatlı birşeyler yerken