Mnrbrra Merhabalar ben 5 haftalık hamileyim ve 1 hafta önce küçük kanamam geldi doktorum progeston başladı hemen şuan da kasık ağrım oluyo sizde doktora gitmeli miyim yoksa kanamam falan tekrar gelirse mi gitmeliyim
blueberyy00 Mnrbrra agrılar normal 8 haftalık olduk hala ara Ara devam ediyor agrılar kanama lekelenme gelirse git
Nurtrky Mnrbrra ağrı normal ama çok şiddetliyse gidin tabi kanama yoksa genelde korkmayın diyolar ama insann içi rahat etmiyor