Smanrsmsk61 Kartanesifts boş gebelik oluyo eğerki kese büyümüyo sadece şekil değişiyosa böyle bende 7. Haftamda kürtaj olmuştum bu nedenle
Kartanesifts mhlady_2021 5 haftalık yanılmıyorsam. Ultrason da doktorum söylemedi. Beta 1369 ordan tahmin ediyorum keseyeni oluşmuş içi henüz boş dedi
Busratopuz @Kartanesifts ben ilk gittigimde ultrasyona göre 6 haftalık cıkmıs tı ama daha o kadar yoktu biliyordum sadece kese olusmustu 2 hafta sonra gittigimde gene ultrasyona göre 6 hafta 4 günlüktü bu sefer dogruydu günü ben görememistim ama doktorum kalp atısını dinletmisti bebek kesede yatıyor demsiti 😊 senin kac haftalık
E-kt Kartanesifts canım bildiğim kadarı ile bu söylediğin değerle kese bile zor görünebiliyor bazılarında değer 2000 olmadan kese gözükmüyor o yüzden seninki çok normal olsa gerek benimde öyleydi hatta biz keseyi görememiştik 1500 lerde iken 2 gün sonra gittiğimizde anca keseyi görmüştük sıkıntı yapma yavaş yavaş oluyor herşey birdahaki gidişinizde bebeği görürsünüz
Busratopuz Kartanesifts İçini ferah tut canım aklına hep iyisini getir kötüsünü getirme insallah güzel haberini bize de verirsin 🙏
Cimcime34 Canim benimde öyle oldu kendi hesaplamama gore 7 haftalikri ama doktora gittigimde 5 haftalik kese gozuktu bebek henuz yoktu. Gec dollenme olabilir dedi doktorum. 7+4 te kalp atisini dinletti. Canini sikma bol bol dua et hersey rabbimden.
asyahumam Kartanesifts daha küçük benim 5 haftalıkken doktor daha erken haftaya gel dedi 6 haftalikken gittim görünmedi bebek. Haftaya tekrar gittiğimde gördük geç döllenmeymis. Doktorlar hemen boş kese kürtaj diyor ben de çok üzülmüştüm en az 3 hafta beklemek lazımmış bebek ve kalp atışı için 8. Haftada bile duyan var