Damlaltinay sizin yaşadığınız şuanda takıntı fakat bu şekilde takıntılar ilerlediği zaman ataklar tetikleyip kaygı bozukluğuna çeviriyor bu da anksiyete dediğimiz rahatsızlığa neden oluyor bende evlendikten sonra yaşadım, kendi evimden çıkıp farklı bir ortam semt beni çok etkiledi herkes yabancı tanıdığım kimse yok bu kendi içinde düşünmeye itti panik atakla ilk geldi sonra doktora gittim çok farklı bir hastalık ilaç kullandım 1 yıl sonra hamile kalınca bıraktım çok şükür iyiyim ama insanin bir ugras bulmasi gerekiyor kendine kafa boş olunca kuruyor sürekli