Eşi uzakta çalışıpta normal Doğum için bekleyen hamişler sizlerde sitrese giriyormusunuz yetişebilecek mi yetişemeyecek mi 5 saatlik mesafe var ama ya Yanımda olamazsa diye de korkuyorum her anıma şahit olsun istiyorum kendim de gurbetteyim eşimin ailesi yakınımda çokta iyiler ama bi yanım eksik ailemden birileri gelebilecek mi bilmiyorum da gecede olumsuz bi rüya gördüm korktum 😟 herşey yolunda gider inşallah sağlıklı Bebişlerimiz olsun sağlıklada büyütmek içimden sal artık herşey olacağına varır niye sitres yapıyorsun diyor ama gün geliyor gene durduramıyorum dua edermisiniz bana