Ayse-45 bende rüyamda kız bebiş doğuruyodum o zaman cinsiyetimiz belli bile değildi hatta ismini de koyuyomuşz falan 2 kez görmüştüm, biraz geç öğrendik biz 20. haftaya kadar tahmin bile yaptırmadı hanımefendi 3 farklı doktora gittim göstermiyo dediler neyse ki öğrendim kız bebişim olacak inşallah 🤗