Henna93 Kizlar cebeci tipa giden varmi riskli gebelik coşkun ümit e gonderdiler uzman doktormus. O bolume gonderilince napiyolar nasil oluyo giden varsa yazablrmi
3prensesannesiii Canım ben bundan 1.5 sene önce gitmiştim bebeğimin karın çevresi 2 hafta önde diyordu normal ultrason muayenesi etti şekerim de normal değerlerinde çıktı çok şükür