Kızlar Bursa ’da devlete gittim ikili tarama testimde - amniyotik bant benzeri görünüm -çıktı beni perinotolijiye yönlendirdi fakat randevu alamıyorum doktor sisteme girmemiş direk vermiyorlar normalde Kocaeli’nde yaşıyorum evime geldim tekrar kadın doğuma randevu aldım ama napacam bilmiyorum ammiyotik bant bebeğin kolu , parmakları , ayakları gibi uvuzlarına yapışınca zarar veriyormuş gelişmiyormuş hiç başına böyle gelen oldu mu inşallah yanılmışlardır ..