Aysuncba 31+4 olduk heyecan arada geliyor arada gidiyor daha bişey anlayamadık 😄 bazen mideme çok bastırıyor ovalıyorum iteliyorum güzelce konuşuyorum git oradan yavrum diye dinlemiyor 😂 iyi gidiyor çok şükür yani kramplar, tuvaletten çıkamamalar, sürekli acıkmak ne yesem diye buzdolabını talan etmek dışında bişey yok gibi 🥰 yalancı sancılarınız kasılmalarınız falan var mı ben anlayamıyorum valla kasılma ne sancı ne 🤷🏻♀️