Arkadaşlar tahmini doğum tarihi 27 Mart görünüyor fakat en son ultrasonda 15 mart göründü 🤷♀️ Sizce erken gelir mi bu durumda olan var mı? Eve gelince Ultrason kağıdına bakınca farkettirm doktora da soramadım haliyle.. bi heyecan oldu erken tarih görünce. Bir de ben bu kasılma işini hiiç anlamıyorum bebek totosunu dayıyor karnım o yüzden sertleşiyor sanıyorum aynı zamanda o sertlik anında bebiş de kıpırdıyor. Yani kasılma mı bebek hareketi mi anlayamıyorum 🤷♀️ Bir de son sorum, açılma olduğu zaman biz hissedebiliyor muyuz ağrısı sızısı ya da farklı bir hissi oluyor mu yoksa sadece muayene ile mi belli oluyor ?