Kubra01_ çok geçmiş olsun, en son 17+4 Ken ciddi kanamam oldu, gece yarısı tuvalete gittim durduk yere adet gibi kan akmaya başladı. Kese, bebek, rahim boyu, rahim ağzı her şey normaldi şükür. O nedenle kanamaya da sebep bulamadılar. Doktor bazı kadınlar böyle geçiriyor yapacak çok bişey yok bebek iyi merak etme dedi. Hatta, biz bebeğe bakarız o iyiyse istersen kanaman çok olsun önemli değil boşver dedi. Bol su, istirahat. Ben hamileliğimin başından beri yatıyorum. İlaçları da düzenli alıyorum. Başka sıkıntı söylemedilerse stres yapmayın, uzanın dinlenin. İnşallah bu günlerde geçer 🌺🙏