Bende hamile kalırsam ilk zaman birşey almayacağım dedim ama indirimlere bakarken hoop bebek arabasi alalım hoop beşik iyiymiş beşik alalım amaaann bu ne tatlı kıyafet hadi alalım diye diye aldık bakım ürünleri ve kendime alacaklarım kaldı. 22+1 deyim baya tez canlıymışım yani 🤭🤭