Merhaba güzel anneler anne adayları. 30. Hafta içindeyiz şehir degistirdigim için yeni bir doktora muayene oldum. Hiçbir risk olmamasına rağmen her ihtimale karşı şeker yukleme yapacağım dedi. Bende risk yoksa neden yaptırayım yaptırmak istemiyorum şekerim filan normal dedim. Olsun her ihtimale karşı mutlaka yaptircaksin dedi. Her hastaya yaptırıyorum ben dedi. İstanbul’daki doktorum yaptırmana gerek yok sana kalmış bir şey demişti. Üstelik iki üç doktora gittim hepsi aynı şeyi söyledi. Bende yaptırmadım o yüzden. Bu haftalarda şeker yükleme yaptıran var mı ? 31 haftaya gireceğiz