Ckaragoz Gayet sağlıklı besleniyorum ama yine de demir hapından sonra ara ara bu kabızlığı yaşıyorum. Artık gerçekten bunaldim napicam hiç bilmiyorum. Resmen ağlayacağım şuan o kadar yani. 😔😔😔😔
Neseli5 Ckaragoz aynı durum Bendede başladı, 2 aydır kullanıyorum gyno ferro sanol, çok iyi gidiyordu düzenliydi, şu son 2 haftadır birşeyler oldu rahatsızlık vermeye başladı haftan kaç canım benim 21
metehaninannesiii Ckaragoz kuru kayisi,kuru kayisi hoşafı kabızlığa bire bir geliyor özellikle hoşafı ben hep onla atlattim
ysfali06 Ckaragoz gebelikten öncede zaten kabızlık şikayetim vardı şmdi daha kötü durumdayım. Doktor duphalac verdi o işe yaramadı şmdi daha etkili Bi toz ilaç var onu verdi o bile işe yaramıyor. Burada geçen Bi postta gördüm o toz olanı haftada 2 defa kullanıyorlarmış yoksa ishal yapıyormuş. Ben hergün kullanıyorum ne ishal var ne de normal Bi durum hala kabızım 😅😅😅 doktorda şaşırdı artık ne diceni bilemedi. Kayısı hoşafı yaptım sabah akşam içiyorum 2 güne anca çıkabildim wc ye 🤷♀️
Bsmlh Ckaragoz evınde duphalac bulundur canım bunaldıgında 1 kaşık iç hiç sorun yaşamazsın hergün içmesen bile arada
Ckaragoz Neseli5 canim ben 24 deyim. Başlarda hiç kabızlık yaşamadım. Ne zaman demire başladım bir şey oldu. Sonra yine düzene girdi bu kez calsium a başladım ondan sonra hiç toparlanmadi. Düzen kalmadı
YaseminBatrk ysfali06 lavma yapın bir defaya mahsus , yada elinize eldiven takıp parmağınız ile biraz müdahale edin isterseniz belli ki çıkış noktası çok sert kuru. Ben önceki hamileliğimde öyle olmuştu eldiven işe yaramıştı .
Ckaragoz Bsmlh ah canim var içmem mi. Iciyorum. Var ama çıkmıyor sanki kilit vurmuşlar oraya. Resmen popom ağrıdı 😔😔😔
YaseminBatrk Ckaragoz bol bol lifli gıda yiyin , portakal ayva meyve olarak şuan en lifli gıda o . Ayrıca bol bol su için Allah acil şifa versin inş . Kayısı falan da işe yarıyor özellikle aç karnına yiyip su iç
Ckaragoz YaseminBatrk surup içiyorum şuan. Bide korkuyorum bebeğe zarar verir bu durum diye. Valla popom üstüne oturamaz oldum. Artık son çare lavman olucak gibi 😔😔😔😔
ysfali06 YaseminBatrk katı değil aslında ama çıkmıyor çıkamıyor 😅😅😅 neler denemedim ki bnde. Pes ettim artık bebeğe zararı olacak olsa çabalarım ama tek zarar bana olsun 😅
Madinanin-Annesi YaseminBatrk eger onun kabizlikla alakali sorunu varsa onu yapmasi iyi degil cunki bagirsak cikisinda hemeroit yani basur ola bilir o onu patlatir yani kan goturur oralari hic tavsiyye etmem Ckaragoz
Ckaragoz ysfali06 ya memeler oluştu herhalde hemoroid ama ben ilaçların tetikledigini düşünüyorum. Var ama çıkmıyor aşırı rahatsız ediyor. Popomun üstüne oturamaz oldum bugün 4. Gün 😔😔😔
Elifaltun Ckaragoz sabah kalkinca ac karina 2 yada 3 yane kuru kayisi uzerine biraz su icin gayet iyi geliyor ben oyle yapiyorum yoksa karninda cok siskin oluyor.
Mervenurbr Ckaragoz kefir içebilirsiniz özellikle laktozsuz olandan . Sindirim sisteminizi çok güzel dengeliyor hem de çok sağlıklı . Tavsiye ederim
Ckaragoz Mervenurbr ben çok sağlıklı besleniyorum her akşam kefir içerim. Hamur işi şekerli yemem. Ama calsium ve demir hapından sonra vücudum resmen tepki veriyor. Bıraktım ilaçları bugün 😔😔😔
mirac_le Offf evet bende bıktım artık kabızlktan. Ferro sanol vermişti, iyi gelmeyince değiştirmek istedim. Şurup verdi doktorum onda da aynıyım. Üstelik oftifibre diye bir lif kullanıyorum ve bol su içiyorum. Ama değişen bir şey yok.
ysfali06 YaseminBatrk makatımda çatlak var zaten yıllardır 🤷♀️ doğumdan snra belki ameliyat olurum. Son gittiğimde doktor bu ameliyatlık olmuş artık ama gebesin ilaçla idare et şmdilik dedi 😅
Neseli5 Ckaragoz malesef ya benim demir ilacın başladığımda güzeldi dedim ne güzel kabız da yapmadı ama sonradan işte böyle oldu, gebelik ilerlediği için de olabilir diyorum ben
Birkucukkelebek Ckaragoz ah ah neler çekiyorum bu kabızlıktan 30. Haftadayım gittikçe daha da artıyor. Vitaminleri bırakmak da işe yaramıyor o yüzden boşuna vitaminsiz kalmayın. Bazı gebelerde progesteron hormonu daha yüksek olduğundan kabızlık daha fazla oluyormuş. Zaten son 3 ay bu hormon iyice artıyor yani ne yapsak işe yaramaz hale geliyor. Dulcolax işe yaradı bende bir tek ..
ysfali06 Ckaragoz tam adına baktım da şmdi magnesie calcinee saba adı buymuş biraz önce eksik yazmış olabilirim