Tubik81 ben 1 defa kızım olduğunu gördüm ismini bile gördüm. 2 defa erkek olduğunu gördüm , 1 defa da ultrasonla bakmışız kağıtta erkek yazıyor gördüm. 11+3de erkeğe benziyor dedi. İkili testte kıza benzetti çıkıntı daha küçük sanki dedi son sözü söyleyelim dedi. 14 hafta oldum bugün. Çarşamba randevum var hadi bakalım ne olacak ben de merak ediyorum inşallah gösterir. Böyle karışık gören bir benim herhalde 😂😂
Çin takviminde kız çıktı, burada yorumlayan arkadaşlardan 2si erkek dedi (birisi ultrasona göre diğeri adet tarihi ve doğum tarihine göre yorum yaptı). Genelde ekşi tuzlu şeyler yedim hatta ilk başlarda tatlıdan tiksindim ağzıma süremedim şimdi yiyebiliyorum biraz. Valla heyecanla bekliyorum 😊😊
Allah hepimize sağlıklı hayırlı evlat versin.