oglusannesiii kizlar hamileligim boyunca sol elim uyuşuktu . karpal tunel sendromu dendi agrisi da vardi ama o gecti cok sukur sadece uyusukluk kaldi parmaklarimda. sizde boyle bisey oldumu dogumdan sonra gecerrmi sizce
Seyma53 oglusannesiii bendede var şuan sağ elimin parkmak uçları uyuşuk doktorum magnezyum yazdı onu kullanıyorum ama pekte faydası yok yani açıkçası doğurana kadar yapıcak bişey yok doğumdan sonra geçicek inşallah bütün şikayetler bekliyoruz 🙈
oglusannesiii eyllgllcn insAllah gecer ya hamilelik boyunca elim uyusuktu dogumdan sonra devsm etmezz🤦♀️🤦♀️
oglusannesiii ElifKarata eveet kesinlikle bazen fazla durdugunda telefon elim daha cok uyusuyo ve aciyo
oglusannesiii Seyma53 bende magnezyum kullanilruk ama hicbir faydasi olmasi insAllah dogumdan sonra gecerrr
oglusannesiii Elif2307 bacaktada uyusma kramp oluyomus bende de elde var iste😔 sizinde gecer insAllah