ayse-nurr- 8:45te kasık ağrısıyla uyandım 4-5 dk sürdü şimdi tekrar başladı doğum sancısı olabilir mi adet sancısı gibi??
Fatma12345 ayse-nurr- takip et dakikalarini doğum başlıyor olabilir cnm 5 dakika arayla geliyosa doktora git direk
_koala ayse-nurr- doğun sancıları düzenli belli aralıklarla olur canım aralıklarını kontrol et gittikçe sancı sıraları kısalabilir o zaman doktoruna gidersin yada sorarsın yalancı kasılmada olabilir
YaseminBatrk ayse-nurr- hala sancınız varmı . Ben dün akşam yaşadım o sancıyı ara ara geldi bezen sık bezen uzun aralıklar da . Sağ tarafıma uzandım dinlenince geçti .
pptya01 ayse-nurr- tamam ama 1 dk sürer 5 10 dk da bir olur uzun sürmez. Bende de bar 38+1 deyim geçmiyo ama doğum değil bu