aleyna96 my_little_miracle benim annem 24 yıl önce de 13 yıl önce de takiplerini ona yaptırmıştı bende ilk etapta onunla başladım ama sezeryan ücretleri bana yüksek geldiği için Erdem hast. Geçtim
aleyna96 my_little_miracle standart. Ben ekstra birşey görmedim. Tecrübesi elbette iyidir ama günümüzde zaten bir çok tecrübeli hekim var her muayeneye 200₺ vermek istemedim ben