Pink1122 2prens2 canimm cok sagol rabbim saglikla kucagin almayi nasio estin senin yaptigin test erken gebelik testimiydi
Pink1122 idilnaz canim ben bu bilgiyi duymak istemistim allah razi olsun senden bende esime soyleidmten sonra eczaneden normal test alip yapicam cok teskkur ederim
kurretulayn Pink1122 erken gebelik testinim anlami zaten bebek gunlukken gstermesi çizginin silik olmasi normaldir cunku bebek daha kucucuk sen kan ver yada 1 hafta sabret dayan normal.test yaptr doktora gtsen suan kese dahi gorunmez 1 jafta sonra hersey cikar
iremgun Pink1122 inşallah inşallah 🤲 rabbim kimsenin gönlünü boş bırakmasın inşallah. Kan testinden sonra güzel haberlerinizi beklşyoruz🤗
Pink1122 Gazel7 yeni kahvalti yaptik bir isi cikti carsya gitcek bnde o arada bir kutu hazrlicam kendinee 😅😅😅😅
Gazel7 Pink1122 kuzum bimde patik kaldıysa ondan al yada patik falan varsa evde öyle koy ay hadi bakalım çok sevindim maşallah allah nazarlardan saklasın
Pink1122 Gazel7 canimm o bimdeki patikten almistim zaten olursa spriz yaparim diye gri rengini aistim cok tesekkur ederimm herseyi anlaticam yapinca cok sagol canim benim
yesilmavi Pink1122 Bence biraz bekle derim bende aynı testi yapmıştım silik çıktı gebelik yoktu o ay yanılma olabiliyor maalesef
Zeycannn Pink1122 ben adetimden iki gün sonra yapmıştım ama çok silik çıkmıştı bence gebelik var ve çok yeni Allah gönlüne göre versin canım
mrsflowers Pink1122 ay biliyor musun benimde içime doğmuş gibi dedim bunu alcam bimden eşime sürpriz yapcam😂😂