Pink1122 ben hamile kalmadan önce yapmıştım slik çizgi çıktı bilmiyordum tabi sonra hamile olmadığım ortaya çıkmıştı çok üzülmüştüm ama akışına bıraktım sonra zaten gebelik testi yaptım hamile olduğumu öğrendim tabi herkesin bünyesi farklı belki gebesinizdir inşallah bebeğiniz olur ama kesin gebesinizdir diyemem şuan için adetinize kaç gün var acaba