ElifnurBeycur 33 haftalık hamileyim canım benim. En başından beri enfeksiyon sıkıntım var. Antibiyotik kullandım. Fitil kullandım ama ne yazık ki sık sık idrara gittiğimiz için bulaşması çok normal. Sık sık su kullan 2 , 2 buçuk litreye yakın su kullan. Ama korkma ilacın bi zararı benim bebeğimde olmadı. Umarım da olmaz 🙏🏼