sydv ben surmesini bilmiyorum canımda ben bi kere yaşadım ondan beri her gece içiyorum.evde zaten yoğurt mayalı hergun yiyorum ertesi gün yediğim yerde biriken suyu içiyorum ilk zamanlar özür dilerim ama attigim alıntı daha farklıydı sonra düzeldi şuanda 36+3 olduk hala devam hem oğluma yararlı hem böyle değerleniyor:))