11+4 hamileyim 1 hafta önce iç hemoroid tanısı konuldu . 15 gün kabızlık çektim sonra hemoroid olmuşum .. ağrıdan ölüyorum ne yürüyebiliyorum ne uyuyabiliyorum bitkisel ilaç verdiler ama hiç bir çöZüm yok günde sadece 3 tane parol içebiliyorum . Bölgesel uuyuşturma ile ameliyat olan var mı ? Daha ne kadar dayanacağım bilemiyorum :( hayatımda yaşadığım en kötü acıyı çekiyorum