Kızlar 37 haftalığım ve 2 haftadır süren jelimsi bi akıntı var çamaşırım olduğu gibi ıslanıyor her lavabodan sonra değiştiriyorum günlük ped takıyorum nafile hele uyurken daha beter sabaha kadar 5 6 kez uyanıyorum geçen gün de bu jel sarımtırak renkteydi ama sonra yine şeffaf oldu sadece o olsa iyi ıslaklık oluyor ama doktor su değil dedi idrarımı mı tutamıyorum bilmiyorum hissetmiyorum sizdede aynı durum var mı artık çığlık atmak istiyorum yeter diye nasıl çözebilirim bunu bilmiyorum