Ben de var ilk hamileliğimde 5 buçuk aylık bebeğim karnımda öldü sonra yapılan testlerle kanda pıhtılaşma olduğunu öğrendik şuan 7 buçuk aylık hamileyim ve kan sulandırıcı coraspirin kullanıyorum ve günlük oksapar iğne yapıyorum Allah’ım hayirlsi ile kucağımıza almayı nasip etsin inşallah