littlebee 27+1 Bazen kasık ağrısı ve baskı hissediyorum,bundan dolayı kolay kalkamadığım oluyor. Henüz erken ama böyle giderse 30′larda ne yapacağım diye kara kara düşünmeden edemiyorum. Umarım güzel geçer son aylarımız🙏🙏
Bsmlh Hazal12 ben sade bulupmalabıldım soktan lavantasıda çok güzel onu bulsam onu alacaktım olsun ama bu sadesinin kokusuna bayıldım yanı bebegı felan asla rahatsız etmez
Ozge3747 Tubi55 ilk hamileliğimde de serklajlıydım 18. Haftada yapılmıştı. Bu hamileliğimde de Kasım ayında 13. Haftamı doldurunca yapıldı şu an 25+3 haftalığım
Leylim 28+3ten selamlar🍀son bir hafta oldu yalancı sancılar mı bilmiyorum ama iki saatte bir sancı geliyor kımıldayamıyorum cok canım acıyor boyle olan varmı aranzda
Srcozlm17 25.haftamdayım acaba bebeğin kıyafetlerini yıkasam ütüleyip koysam erken mi kızlar perşembe günü Allah nasip ederse 26.haftama giricem ilk hamileliğim