Dila71 canım bende ilk ögrendiğimde herhangi bir özel hastaneye gittim hamileyim pıhtılaşmam var rapor çıkartayım diye 31.71 di öyle bir moral bozduki haftasıyla uyumlu degil şöyle böyle yok inan beta hcg takip edelim bile demedi ben bir kaç gün sonra tekrar yaptırdım betam çok güzel artmıştı 😍 3 kere baktırdım 3 defa istenilen artış oldu şimdi 6 hafta 3 günlüğüm 😍 bu hafta gidip hem kalp atışımızı duyarız inşallah o yüzden hiç moral bozma herkesin beta hcgsi bir olmuyor