Kupecicegi_38 24+5 hamileyim. Dun bi anda pembemsi sulu kanamam oldu doktor kontrolundeyim suanda. Boyle kanamasi olup bebegini saglikla kucagina alan var mi yorumlariniza cok ihtiyacim var. Bize dua edin lutfen
CerenCyln Kupecicegi_38 canım geçmiş olsun ben de 32+4teyim dün öyle bir kanamam oldu, Nidicard diye bir ilaç verdi ve hiç kalkmadan yatmam gerektiğini söyledi doktor. Siz hastanede misiniz?
ElifLeyla Kupecicegi_38 benim de kanama tarzı akıntım olduğunda nidicartı vermişlerdi progestan la beraber ve hiç yorma yat ayaklarını havaya kaldırarak bolca dinlen demişti ki benim gebeliğim hep öyle geçti inşallah sizinki benimki gibi olmaz sağlıcakla alın kucağınıza
Nursel725 Kupecicegi_38 enfeksiyondan olabilir ben 16. Haftamdayım geçen hafta oldu benimde . Rahim ağzımda yara varmış antibiyotik tedavisine başlandı . Enfeksiyon hiç belirti vermemişti ama yüksek çıktı . Sizde orda baktıramadıysanız başka yere gidin
CerenCyln Kupecicegi_38 ihmal etmeyin kendi doktorunuzla irtibatta olun. En azından bir ilaç kullandıracaktır.
Kupecicegi_38 Gizem957 hicbirsey demediler cikarken ultrasonla bile bakmadilar. Kendi doktorum yasaktan dolayi kapali
ElifLeyla Kupecicegi_38 progestanı 8.haftadan doğuma kadar kullandım ben ama ciddi riskim vardı nidicartı da yanlış hatırlamıyorsam 22 ile 25 arası bişeydi sanırım
Kupecicegi_38 Busra3509 enfeksiyon gorunuyor dedi kan aldilar sabah cikarirken hicbisey demediler ilac vermediler
Kupecicegi_38 Nursel725 yasaktan dolayi heryer kapali devlette ilgilenmedi zaten yarin yaptiracam insallah