Merhabalar bugün aksam zor olcak heralde size rüyamı anlatip rahatlamaya ihtiyacım var. 27 haftaligiz. Rüyamda Wc ye gidiyorum çıkarken yere kan pıhtısı düşüyor fakat o kan pishtisinin icinde yılan var ama kan bildigimiz gozlerini falan da görüyorum 😭 agliyorumm bebege bisey oldu diye kendi annemi o an icin orda gördüm o da bebegin dusmus diyince bn iyice bittim ama daha sonra annem yanimda yoktu telefonu alip ailemi ariyorum ama kimse telefonlarima cevap vermiyordu. Eşimin ses yapmasina uyandim 7.30 da iyi ki uyandim dedimm cok kötü bir rüyaydı. Ben ruyadan bu kadar etkilendim Rabbim bu durumu yasayan bebegini kaybeden annelere sabir versinnn😭😪😪