Naciyeylmz ben boluda yasiyirum bursaki hingway autletten bebek magzasindan aldim 3.12.2019 dan beri kullaniyorum 2 bebek esyasi icin gayet uygun ic buyuklugu eskiden oglum ve kendi kiayfetlerimi koyuyodum insallah 2. Dogumdan sonra oglum ve kardesininkini koyarim ozman aldigimda 80 tl ye almistim inyernette istedigin canta 120 .150.170 tl aralarindaydi tabi hepainde marka farkliligi var ama birazda sans ve kullnina bagli cantanin dayanikligi benim hep tiklim tiklim solu oluddu bebek cantam ici ve sekli gecen bi e gelenlwre benziyordu ama daha genus daha buyuguydu ixindede birsuru gozleri var bendekinin