sakos EEEEEEL iki seçenek te değil ilk kızımı 33te 2. kızımı 40+4 te 3.gebeliğim şuanda 35 haftalık oldum bakalım bir ağrı sızı şancı yok gibi
3prensesannesiii Bende ilk kızımı 36 da 2. kızımıda 34+6 da doğum yaptım şimdide 22+4 üm nasip kısmet ne zaman bakalım