Anilcan Arkadaslar plesenta prive yani bebegin esi asagidaymis sezeryanya kanamam olurmus rahmin alinmasina kadar gidermis bu arada 34 haftatik gebeyim boyle biseye tanik oldunuz mu
Kubra19871986 Anilcan bebegin eşi aşagıdamı doğum kanalını kapatmış durumdamı 34.haftada ögrenmiş olamazsınız takiplerinizde bakılmıştır tam olarak durumunuz nedir onu anlayamadım
anneadayi33 Yakınımda olmuştu çok ayakta kalmayın yatın dinlenin zaten az kalmış doğumunuza gezme ev işi vs yapmayın sebepsiz kanamalarınız olur aşırı kanama doktorlar anneyi riske atmamak için bebeği alıyor sezaryenle bir de normal doğumu tavsiye etmiyorlar
Anilcan Kubra19871986 zaten 2. Gebeligimin 1.sezeryan zaten .bu plensentanin asagida die 16 . Haftada soylenmisti ama doktorum cikar zamanla demisti gecen hafta gittigimde 34. Haftalikta doktorda gorunce sasirdi kanaman olur dogumda ben yapamam dedi devlete kagit yazdi verdi bu persembe cam sakuraya randevu aldim orada bi muane olacam