cansuyldz33 28 haftalık olduk sol bacagımla kasıgımı birleştiren yerin agrısından duramıyorum, dun biraz iş yaptım sonrasında ağrı basladı doktorumu aradım ayagını uzat dinle cok ayakta kalmadı yasayan ve care bulan var mı ???
Sose cansuyldz33 Bu kadar güzel anlatılır gerçekten.. Aynıııı yerr… O kadar çok ağrıyor ki bnmde sanki bişey sürekli kemiriyor 🤦🏼♀️
tandirella001 cansuyldz33 bi yerde okumuştum vucut kendini doguma hazırladığı için kalça leğen kemiği çevresi vs genişliyormuş ve o yüzden öyle ağrılar oluyormuş. Ne kadar dogru bilemem 😇
Gizmolata cansuyldz33 benimde bugün sağ tarafımda başladı, hafifletip hafifletip bir anda kramp gibi giriyor, bende 28. Haftadayım normal sanırım bu haftada
Ayseenurk Kızlar benimde o haftalarda başladı kemik ağrısı gibi ilk agridiginda adım bile atamadım iki gün çektim sonra hafifledi ama tamamen geçmedi diyim size zorlamayın çok valla gece sağa sola dönerken bile arada ağrıyor aynı yerim suan 35+5 deyiz. Bir haftadır da diz kapagimin altındaki baldirlarim ağrıyor şişti sanırım parmakla dokunamiyorum sanki damarlarım patlicak gibi napicam bilmiyorum . Bacağımın arasına yastık yada yorgan aliyorum ya onlar değince bile ağrıyor ellerim zaten uyuşuk şiş bunları yaşarsanız korkmayın doktorum el uyusukluga normal dedi Ayağımın ağrısını 5 gün sonra muayenede soylicem bakalım
Esraguler Ayseenurk canım senimki magnezyum eksikliği aynısı bende de var agrıdan yatamaz hale gelmiştim ilac yazdır suda cözülen soda tadında hemen gecti cektim acılara degmedi yani
Gizmolata tandirella001 canım seninki normal, zaten 2. Trimesterde biraz daha rahatlıyosun 3 te geri başlıyor
Ayseenurk Esraguler canım içiyorum ondan ben günlük zaten.ictigim halde böyleyim.iki tane mi içsem acaba
Sose cansuyldz33 valla çok fena ağrıyor hele arabadan inince uzun yoldan sonra hiç tutmuyor sol bacağım adım atamıyorum
black8 cansuyldz33 çok güzel tarif etmişsiniz ☺️ aynı ağrı aynı haftada başladı bende de, şuan 35. Haftanın içerisindeyim ne geçti ne azaldı. Gece yatarken eşime tutunarak dönüyorum yatakta sol taraf kemiğim sanki kırık gibi ağırıyor üstüne bastırmıyor. Doktor sorun yok diyor. Az kaldı diye sabrediyorum şimdilik. Bir çözümünü bulamadım ama.
Melikelifeylul Aynı ağrı bende de var. 32. Haftadayim. Ve çok zorluyor beni. Özelikle oturduğum yerden kalkarken çok zorlanıyorum.kalktigimda ilk bı kaç adımımı topallayarak atıyorum. Hele bı de bi sure ayakta kalmışsam kilintleniyor sanki bacağım. Çözüm bulan varsa yazsın 😔
Nuray23 cansuyldz33 bende o agri cok daha erken baslamisti hala daha var 33.haftamin icindeyim. Yatakta saga sola donerken desteksiz donemiyorum sol bacagimi kaldiramiyorum o kemigin agrisindan. Magnezyum aliyorum ama arada bi hafifletiyor ama hic kaybolmuyor
Cimen_bebek cansuyldz33 Aynıı şekilde tarif etmişsiniz ya tam da öyle oluyor benimde. Ama ben daha 16.haftamdayım hepinizden daha erken. Neden olduğunu bende merak ediyordum.
Mervee26 cansuyldz33 yorumlara da baktım aynı ağrı bende de var 😔 gece yatarken özellikle çok ağrıyor benim de. Hatta hala ağrıyor sanırım artık oturarak uyumaya başlayacağım 😔
eminerol cansuyldz33 bende oyle oldum dun temizlik yaptim yattığım zaman imkanı yok kalkamadim ağlıyorum agrisindan resmen..kalçamin içi batıyor resmen bacaklarıma kadar vuruyor.. Çaresi nedir acaba bu durumun😐
miralpinannesi cansuyldz33 yaşadım magnezyum yazdı ve yorma kendini dedi şuanda kestiler doğuma yaklaştığım için magnezyumu