Menekse04 doktorunuzdan 32 den sonra çalışamaz raporu alıp aldığınız raporu idareye teslim ediyorsunuz idare de sisteme sizin raporunuzu giriyor onaylıyor bir nevi ve sizin iznini başlıyor . Diyelim ki 32 de çalışacaksınız çalışır raporu alıp onu da idareye götürüp onaylatıyorsunuz . Bu sefer 37 ye kadar çalışma hakkınız var 37 de son 37 den sonra çalışamıyorsunuz bu sefer 37 de çalışamaz raporunu alıp idareye veriyorsunuz . Sonra da izniniz başlıyor sağlık sigortanız kesilmiyor ama piriminiz de yatmıyor bilginiz olsun . Daha sonra doğum yaptıktan sonra gene bir belge alacaksınız hastaneden o belgeyi de eşiniz okula götürecek ve idare gene onu sisteme işleyecek . Doğum parasını doğumdan 2-3 ay içinde alıçlarınız ziraat bankasına yatıyor genelde isminize .