Senmerve evet evet, 31. Haftadan beri enfeksiyon devam ediyor emzirmeden sonra tedavisi varmış anca bu bakterinin. Şimdi yüne fitil ve 2 kapsül ilaç verdi pazartesi çağırdı büyük ihtimalle kültür alıp çatıya bakacak ve sezaryen tarihini öne alacak, bakalım şimdi serum aldım ben de eve geldim daha iyiyim ama sancım ve bel ağrım devam tabi sancılarımın arası açılmaya başladı çok şükür