BAL KIZLARIMIZA İSİM ÖNERİSİNDE BULUNUR MUSUNUZ 😁😇 Sizler Ne koymayı düşünüyorsunuz
begum1 Miray Ova koyucaz Allah nasip ederse 🥰🤲
begum1 Elif koyucaz Allah’ın izniyle 💕🥰
begum1 duru 🍓
begum1 Elisa Alya 💞🌸🥰
burcinnb çok güzel ova ismine bayılıyorum 😇 sağlıkla gelsin minik prenses
Mihra ❤
Goncagül❤️
begum1 nEfes hira
begum1 Elif Meva 🌸
Asel. Arya Mina Lina çok güzel isimler bnce bı kızım olsaydı kesinlikle Arya olurdu
Biz daha karar veremedik
begum1 Elvin Ada 🌸🌟
begum1 nasip olursa zümra birakicaz canim 🥰
İlk kizim Melin Arya hamileyim kizim Maya Eva geliyor 😊
begum1 Selen koyucam nasip olursa
begum1 Meleğimin adı “Dolunay” olacak İnşALLAH 🥰😇
@begum1 Meyra Nur olacak kızımın adı ☺️
begum1 teşekkür ederim canımm hepimizinki sağlıkla gelsin inşallah 🥰😍
Kumsal ya da Ada koymayı düşünüyoruz inşallah sağlıkla gelsinler 🥰