mhbbbera Kızçeler hafi beraber bekleyelim yıldızlayın postu yazışalım burdan tanısalım ben bu ay ilk defa ov takibi yaptım ve daha 5. Günümde yumurtlama gördüm değerlendirdik nunda. Sonrası ya nasip ya kısmet sizde durumlar nasıl
ogluileannesi mhbbbera canım bende 3 ay önce kürtaj oldum bu ay tekrar başladık 🙏🏻 Ovülasyon değerlendirdim bekliyorum 14 bat ı inşallah tutar 😍
Sdmrll mhbbbera bende 2 kaynım var 9 ay oldu kaybedeli bu ay çatlatma iğnesi vuruldum bat 14 bekliyorum hayırlısıyla inşallah
Zeyneep7 mhbbbera benim 9 canım bel ağrım var aşırı derecede inşallah pozitif çıkar test. Ne zaman yapsam acaba çok da merak ediyor insan 🤦🏻♀️
mhbbbera ogluileannesi bende aynı ekim sonu düşürdüm kendim bu aya kadar öyle gecirdim bi şekilde bu ay ov yaptım bakalım nolucu 😂
Minikanneee Bende 2 ay önce zorunlu kürtaj oldum. bat 15 Mart bu ay denemeye başladık ovulasyon kullanmadım ama ama akıntımdan yumurtladığımı anladım zaten neredeyse hergün yada 2 günde bi ilişkiye girmeye başladık bebek için inşallah tutar :)
mhbbbera Minikanneee inşallah canım bende ekşm sonu düşürdüm ilk defa bu ay ov yaptım değerlendirdik bakalım nıolucu 😂 had bakalım
Btlcm Bende ekim ayında sezeryan doğum yaptım kasım ayında bebeğimi kaybettim bu ay ilk defa denedik bat 9 mart hayırlısı bakalım çok heyecanlıyım günler geçmiyor sanki
Nazliasel Btlcm canım benimmm yaranı desmek istemem de neden öldü bebeğim doğumdan sonra benimde bir kürtajım var vok zor bi durumm 😑
mhbbbera Btlcm oy kuzum rabbim sana şefaatçi eylesnevladını hayırl mübareğini allah versin inşallah sana
Btlcm Nazliasel hem kalp rahatsızlığı vardı hemde 34. Haftada erken doğdu küvezdeydi çıkamadı yavrum maalesef.. sezeryan olduğu için doktor en az 6 ay bekle demişti ama ben anca bu zamana kadar bekleyebildim bu günler bile nasıl geçti bilmiyorum 😓 inşallah pozitif sonuçlar alırız 🙏
ogluileannesi mhbbbera inşallah tutar ya 🤲🏻🤲🏻 Doktorum kalırsın kan sulandırıcı ilaç başlarız dedi corasprin sanırım