Kızlar bebekler için risk olusturmuyormus anneye giden damarları bebek baskiladigi için annede düşük tansiyona sebep olabilir o da fenalasma ya da bayılmaya falan sebep olabilir dediler ayrica bele baskı olduğu için bel ağrılarına sebep olabilirmiş. ben birkaç doktora sordum hep aynı şeyi dedi. Ama gene de bebek büyüdükçe yan yatmakta fayda var zaten 23-24 olunca bel ağrısı ve karnın alt bölümünde gerilme kas ağrıları oluyor.