Smy238 Kuzular gaz sancısına bisey diyin nasıl geçer hiç gitmedi hiç bulantım olmadı hep gaz sancısı 21+4 haftalığım suan gaz sancısından içimde atan bebek mi gazmı anlayamıyorum nasıl geçer bu gaz 🥺
Vildan_C Smy238 Ben bi ara gaz sancısı çektim miğdem de ağrıdı bu yüzden. Eşim sırtıma masaj yaptı sonrasında sırtıma vurarak rahatlardım bana faydası oldu inşAllah size de olur ☺️
YaseminBatrk Smy238 ayaklarınıza sıcak su torbası koyun sıcak turun ayaklarınızı karnınızı benim öyle geçiyor ya da mesela kusmayı deneyin o da rahatlatıyor . Yada şekerli su için mideyi rahatlatır bapırsakları çalıştırır .
Boncukgiller003 Bir çorba kaşığı yoğurda bir çay kaşığı kimyon at karıştır ye. Bana iyi geliyor gaz çıkmasına yardımcı oluyor. Bnmde gazım kolay kolay çıkmaz inşallah bebişler bize çekmez onlar kolay çıkarır 🙄🙄
Smy238 Boncukgiller003 insallah canım denşycem onu bu ara ev taşımıştık üşüdümmü baptım çoğaldı valla
Begumhane Kefirle kuru incir kuru kayısı ye üstüne su iç dolaş evin içinde 15 20 dk ne bağırsaklarda bişey kalıyor nede gaz sancısı