Kubrymn bana da doktorum Demir takviyesini 2 kere ye çıkardı ama nasıl kullanılacağını. Söylemedi aynı haftalardayoz . Bende Ferifer kullanıyorum sıvı kaşık modunda ikisini da sabah aç karnına içiyorum ama sizinki de sıvı mı , yada benim ilacımı kullanan arkadaşlar varda yazabilir mi acaba